Rehabresa till Pärnu!

Reumatikerdistriktet Värmland tänker göra det möjligt för Reumatikerföreningarna att anmäla sig till den åtta dagar långa resan till Pärnu, Estland, startar måndag den 10 augusti 2015.

Vi bor på Hotell Tervis, ett hotell som nu renoverats till stor del.

Priset är 5.695 kr/person för boende i dubbelrum/hytt, 7.295 kr/person i enkelrum/insideshytt och 7.295 kr/person svit/hytt. (Reservation för prisändring).

I priset ingår bussresa, båtresa (hytt utan fönster på däck 5, 8 eller 9) samt bussresa till Pärnu. Läkarundersökning samt 2 st läkarkonsultationer ingår och likaså 15 st behandlingar. Förutom det ingår 3 måltider dagligen (måltider på båten ingår inte (buffé 250 kr och frukost 91 kr), som kan bokas vid resebeställningen). Med reservation att priserna kan ändrats.

I priset ingår även morgongympa, Qi-gong, tillträde till simbassäng, 5 olika bastuer, bubbelpool och japanskt bad.
Bussen och busspersonal finns med hela veckan. Utflykter görs med buss och guide, t.ex en halvdag i Tallins Gamla stan.

Du som vill veta mer om resan går in på www.petersbuss.se eller ringer 0563-813 31.
Anmälan görs till Vidar Sandell på tfn: 0586-10133 mb:0729-960687
(glöm inte att tala om hur du vill bo, om du behöver särskild kost, samt boka måltider på båten).
Vi har 20 bokade platser fram till den 25 maj 2015. Först till kvarn gäller. Om du bokat men behöver avboka så sker detta till Vidar Sandell fram till 25/5.

Ev. kan fler platser bokas genom Peters Buss.
Reumatikerdistriktet kommer att söka gruppbidrag, men det är inte garanterat att vi får bidrag.

Reumatikerdistriktet Värmland
Vidar Sandell ledamot