Öppet hus på Reumatologimottagningen 11/10!

Den 11 oktober är det öppet hus på Reumatologimottagningen, Centralsjukhuset i Karlstad i samband med Internationella Reumatikerdagen. Drop-in mottagning samt visning mellan 9-12.

Vill du titta på verksamheten så finns representanter från reumateamet till din hjälp. Dessa presenterar verksamheten och lokalerna. Reumatikerdistriktet Värmland har också representanter på plats.

Drop-in: Vi vänder oss till dig över 18 år som under det senaste halvåret fått en eller flera kvarstående svullna leder och ännu inte vet orsaken. Du ska inte tidigare ha träffat en rumatolog och inte heller vara under behandling på vårdcentral. Vill du träffa en reumatolog för att diskutera ledsmärtor så anmäler Du dig hos sjuksköterskan när du kommer.

Varmt välkommen!