Läger med Unga Reumatiker

Vi bjuder kursavgiften för de som vill delta i Unga Reumatikers vinterläger!
Vinterläger 22-25 januari 2015 För dig som vill engagera dig eller är förtroendevald. Nu har du chansen att träffa andra Unga Reumatiker från olika delar av landet under en lägerhelg, fylld med kreativa workshops och roliga vinteraktiviteter. Under lägret kommer vi hålla workshops där deltagarna får veta mer om Unga Reumatiker – vad Riksorganisationen arbetar för och hur alla medlemmar kan vara med i detta roliga och viktiga arbete. Detta tillsammans med praktiska metoder blandat med erfarenhetsutbyten och roliga vinteraktiviteter väntar. När: Den 22-25 januari alternativt 23-25 januari Var: på Lillsveds folkhögskola, strax utanför Stockholm För vem: medlemmar i åldern 16-32 år, som är nyfiken på engagemang inom Unga Reumatiker Kostnad: 500 kronor per person (då ingår resor, kost, logi och aktiviteter) De som redan nu är engagerade i en regionstyrelse har möjlighet att boka en tid med kanslipersonalen/ordförande under helgen för att få tips och stöd kring allt som rör regionalt engagemang. Hojta till vid intresse! Lägret börjar på torsdagen, man måste vara beredd på att påbörja sin resa så att man är i Stockholm vid lunchtid. Det finns möjlighet att ansluta till lägret på fredagen vid ca kl. 17 i Stockholm. Biljetterna kommer att bokas centralt via kansliet och billigaste färdsätt tillämpas. Mer information om tider, bokning av resa samt inbetalningsuppgifter för deltagaravgiften kommer tillsammans med deltagar-bekräftelsen. Är du intresserad av att delta? Ta kontakt med Lena Wrinell reumatikerdistriktets kansli 054-181418 eller reuma.varmland.hso@telia.com. Medlemskap i Unga Reumatiker krävs för att delta. OBS! Enligt Policy för Riksorganisationen Unga Reumatikers kurser och läger ska all verksamhet där minderåriga deltar vara alkoholfri. Har Du några frågor angående lägret hör gärna av dig till Riksorganisationen Unga Reumatikers kansli, telefon 08-605 82 70 eller kansliet@ungareumatiker.org Vi ber Dig fylla i en speciell ansökningsblanketten och skicka till Unga Reumatikers kansli senast den 25 november 2014. Adress: Riksorganisationen Unga Reumatiker Harpsundsvägen 96 124 58 Bandhagen