Inbjudan till medlemsregisteransvariga i föreningarna

Nu får vi möjlighet att lyssna till förbundets ansvariga då det gäller vårt medlemsregister och vården av det.

Annika Borglycke och Carina Eriksson kommer att medverka. Vi får möjlighet att ta upp frågor och får praktisk handledning i arbetet med medlemsregistret.

Folkuniversitetet, Älvgatan 3, 652 25 Karlstad

Datum:      Lördag 9 maj

Tid:            9.30-ca 16.00

Arrangör: Reumatikerdistriktet Värmland, Folkuniversitetet

Kursledare: Carina Eriksson och Annika Borglycke

Vi vill att ni skickar in frågor på det ni är osäkra på så vi kan förbereda oss innan kursdagen, skicka mejl till vidar.sandell@telia.com.

Begränsat antal platser, anmäl gärna flera, men vid fulltecknad kurs fördelar vi platser så alla föreningar får möjlighet att delta.

Ni måste ha behörighet till medlemsregistret för att kunna jobba med det.

Anmäl er senast 30 april till Vidar Sandell tel 0586-10133 mobil 072-9960687 eller maila . Ingen kursavgift. Bilersättning utgår med 18.50 kr/mil och för faktiska kostnader för andra färdmedel mot kvitto. Kansliet är stängt mellan 7-24 april om ni önskar kontakt under denna period hör då av er till Vidar Sandell tel 0586-10133 mobil 072-9960687 eller maila .

VÄLKOMMEN MED ANMÄLAN!

Reumatikerdistriktet Värmland