INBJUDAN SPA DAG I SUNNE!

Reumatikerdistriktet Värmland bjuder in Unga reumatiker mellan 18-32 år till:

SPA-dag på Sunne

När:  29 oktober 2017.  Vi samlas i foajén kl 8.30 .

När höstmörkret och kylan drar in över oss tänkte vi det var dags att göra något speciellt. Vi tänkte mysa i morgonrock, bada och delta på aktiviteterna på SPA. Vi tycker också att det är dags för en skön, trevlig träff för alla unga ”äldre” reumatiker, eller hur?

När:  29 oktober 2017.  Vi samlas i foajén kl 8.30 .

De som vill kan sen ta del av frukostbuffén annars tar man sikte på den aktivitet man helst vill ägna sig åt i dagsschemat. Vi samlas åter för lunch och em-fika gemensamt om man vill det.  Vill ni ha en behandling utöver det som ingår i spa-paketet bekostas det själv. Vi kan vara där till 22.00, de måltider som ingår är frukostbuffé, lunchbuffé och em-fika. Vidare info om dagsschema och ev behandlingar se på hemsidan www.selmaspa.se

Anmälan senast 5 oktober, endast för medlemmar. Anmälan till Reumatikerdistriktets kansli telnr 054-181418 måndag-fredag kl.10-12 eller mail reuma.varmland@telia.com

För frågor går det bra att kontakta Marie Nilsson 070-5758511 eller marie.nilsson@reumatikerdistriktetvarmland.se

Varmt välkomna!