Extra stämma

Ny förbundsordförande blev Hans Håkansson och nu är styrelsen fulltalig. Vi önskar dem lycka till med arbetet.
Vi har haft en intensiv dag och vi hade bra mötesordförande . Temat för dagen var Rappt, Respekfullt och Resultatinriktat . Första beslutet blev att förre förbundsordsförande fick behålla ett halvt arvode mandatperioden ut . Därefter beslutades att alla gamla ledarmöter fick sitta kvar. Sedan presenterades två kandidater till förbundsordförande och Hans Håkansson vann med två rösters marginal. Till sist tog vi ett enhälligt beslut om sammankallade till valberedningen . Det är häftigt att ha varit med om alla dessa demokratiska beslut i en god anda. Catharina , Tordis och Inger